Strona główna1 » Zwroty i reklamacje
Kategorie
Systemy płatności
  • PayU
  • iMoje
Kontakt
  • SEBIT Sebastian Berezowski
    Lutynia, Wróblowicka 4
    Wpis do ewidencji: 1441/00
    NIP: 913-146-20-36
  • E-mail:biuro@sebit24.pl
  • Telefon71 7 234 888
    606 83 46 70
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 8-16, Sob 9-13
Statystyka
  • Ilość produktów: 4239
  • Ilość kategorii: 159
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 59
  • Aktualnie klientów na stronie: 3
  • Sklep odwiedziło: 491733 klientów
  • Sklep działa od: 30-04-2014

Zwroty i reklamacje

 Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru muszą być zachowane następujące warunki (zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa):
  1. O zwrocie należy pisemnie poinformować sprzedawcę w ciągu 14dni od wydania rzeczy. Jednym z rodzai przedłożenia pisma może być wiadomość e-mail.
  2. Termin zwrotu towaru przez konsumenta wynosi 14dni.
  3. Zwracany towar musi być zgodny z brzmieniem art. 7 ust. 3 u.o.n.p.k."To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"
  4. W przypadku zmiany stanu towaru jego wartość ustalana jest na drodze negocjacji po dostarczeniu do naszej formy.
  5. Kupujący odsyła towar na swój koszt.
  6. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podać numer konta. Oświadczenie można pobrać spod linka: OŚWIADCZENIE
  7. Zwrot kwoty należnej następuje niezwłocznie po sprawdzeniu zgodności stanu faktycznego towaru wg art. 7 ust. 3 u.o.n.p.k. 
USTAWA DOTYCZY KONSUMENTÓW i nie obejmuje przedsiębiorców, którzy podlegają innej ustawie.
Przedsiębiorca nie może zwrócić sprzętu na w/w warunkach.

Pomyłki
W przypadku otrzymania nieprawidłowego towaru lub brakach w przesyłce proszę natychmiast skontaktować się z nami. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez naszą firmę .

Przejdź do strony głównej
Bestsellery