Strona główna » Płatności
Kategorie
Systemy płatności
  • PayU
  • PayPal
  • Paynow
Kontakt
  • SEBIT Sebastian Berezowski
  • SEBIT Sebastian Berezowski
    Lutynia, Wróblowicka 4
    Wpis do ewidencji: 1441/00
    NIP: 913-146-20-36

  • E-mail:biuro@sebit24.pl
  • Telefon570 572 631
    606 83 46 70
  • Godziny działania sklepuPon - Pt: 7.00-17.00, Sobota 9-13

Płatności

Informacje ogólne

Rodzaj płatności Lokalnie w sklepie Opcja wysyłki
Gotówka alt alt
Gotówka za pobraniem alt alt
Przelew* alt alt
PayU* alt alt
Płatność kartą (płatność PayU)** alt alt

*w przypadku płatności przelewem lub PayU i odbioru towaru osobiście przelew lub płatność PayU musi być fizycznie na koncie firmy w momencie odbioru.
** płatność kartą możliwa po wybraniu typu płatności "PayU".

 

Informacje szczegółowe

Zakup detaliczny w sklepie stacjonarnym
  1. Gotówka
  2. Karta płatnicza
  3. Przelew (w przypadku odbioru osobistego przelew MUSI znajdować się fizycznie na naszym koncie, nie wydajemy towaru na tzw. potwierdzenia przelewu)
  4. Płatności online PayU (w przypadku odbioru osobistego transakcja MUSI znajdować się fizycznie na naszym koncie płatności ze statusem ZREALIZOWANA, nie wydajemy towaru na tzw. potwierdzenia przelewu).

Zakup hurtowy lub z przyznanym rabatem w sklepie stacjonarnym
  1. Gotówka
  2. Karta płatnicza (rabat jest anulowany, nie ma możliwości płatności kartą w przypadku zakupu hurtowego)
  3. Przelew (w przypadku odbioru osobistego przelew MUSI znajdować się fizycznie na naszym koncie, nie wydajemy towaru na tzw. potwierdzenia przelewu)
  4. Płatności online PayU (rabat jest anulowany, nie ma możliwości płatności kartą w przypadku zakupu hurtowego; w przypadku odbioru osobistego transakcja MUSI znajdować się fizycznie na naszym koncie płatności ze statusem ZREALIZOWANA, nie wydajemy towaru na tzw. potwierdzenia przelewu).
Zakup wysyłkowy detaliczny
  1. Przelew
  2. Płatności online 
  3. Pobranie


Zakup wysyłkowy hurtowy lub z przyznanym rabatem
  1. Przelew
  2. Płatności online (utrata rabatu)
  3. Pobranie

Dodatkowo dla STAŁYCH KLIENTÓW oferujemy sposób zapłaty z odroczonym terminem płatności. Aby uzyskać możliwość zapłaty w ten sposób należy dokonać co najmniej 3 zakupów. Pierwsza faktura z odroczonym terminem nie może być jednak większa od sumy 3 poprzednich. Opcja nie dotyczy osób fizycznych.

Instytucje Państwowe (urzędy gmin, starostwa, szkoły publiczne itp) mają odgórnie możliwość skorzystania z odroczonego terminu płatności.
 
Przejdź do strony głównej