Strona główna » Zwroty i reklamacje
Kategorie
Systemy płatności
  • PayU
  • PayPal
  • Paynow
Kontakt
  • SEBIT Sebastian Berezowski
  • SEBIT Sebastian Berezowski
    Lutynia, Wróblowicka 4
    Wpis do ewidencji: 1441/00
    NIP: 913-146-20-36

  • E-mail:biuro@sebit24.pl
  • Telefon570 572 631
    606 83 46 70
  • Godziny działania sklepuPon - Pt: 7.00-17.00, Sobota 9-13

Zwroty i reklamacje

 Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru muszą być zachowane następujące warunki (zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa):
  1. O zwrocie należy pisemnie poinformować sprzedawcę w ciągu 14dni od wydania rzeczy. Jednym z rodzai przedłożenia pisma może być wiadomość e-mail.
  2. Termin zwrotu towaru przez konsumenta wynosi 14dni.
  3. Zwracany towar musi być zgodny z brzmieniem art. 7 ust. 3 u.o.n.p.k."To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"
  4. W przypadku zmiany stanu towaru jego wartość ustalana jest na drodze negocjacji po dostarczeniu do naszej formy.
  5. Kupujący odsyła towar na swój koszt.
  6. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podać numer konta. Oświadczenie można pobrać spod linka: OŚWIADCZENIE
  7. Zwrot kwoty należnej następuje niezwłocznie po sprawdzeniu zgodności stanu faktycznego towaru wg art. 7 ust. 3 u.o.n.p.k. 
USTAWA DOTYCZY KONSUMENTÓW i nie obejmuje przedsiębiorców, którzy podlegają innej ustawie.
Przedsiębiorca nie może zwrócić towaru na w/w warunkach. Wyjątkiem są osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

Pomyłki
W przypadku otrzymania nieprawidłowego towaru lub brakach w przesyłce proszę natychmiast skontaktować się z nami. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez naszą firmę .

Przejdź do strony głównej